Monday, October 13, 2008

حالة غيبوبة واضحة..نرجو المساعدة

زى ماهو واضح وضوح الشمس فعز الليل انى بقالى فترة مش بدون

وانا عن نفسى مليت من كدا وطهقت وزهقت واتخنقت وانتحرت ودا العفريت بتاعى اللى بيكتب البوست


انا مش هارغى كتير انا بس عاوزة كل اللى يشوف البوست دا يكتبلى فى التعليق اخر المستجدات واهم قضية او موضوع شاغل باله دلوقت
لانى فعلا حاسة انى مش عارفه حاجة فأى حاجة ودى حاجة غيظانى جدا
ممكن اقرا الجرنال او اشوف العاشرة مساءا بس الاخبار مالمدونين بيبقى ليها طعم تانى بالكاتشب والمايونيز

وفى تنويه هام وافتكر ان الكل عارفه بس زيادة توكيد

جروب كلنا ليلى عاوزين الناس تشترك وتفضفض وياترى مين اللى شايفة نفسها ليلى ومين اللى مش عاوزة تكون ليلى

ويامكتر الليلات فيكى يابلد

دا إعلان عن الحدث التدوينى
والمينز برضو اكيد ليهم حق المشاركة بدون ادنى شككك


موقع كلنا ليلى

مدونة كلنا ليلى

6 بعبر ياشعب:

مهندس مصري بيحب مصر said...

لا لا لا يا اختي
انتي تتابعي الجوجل ريدر بتاعك و تتعبي لنا شوية
ان شاء الله تقري من غير ما تعلقي
انما عاوزة الأخبار تجي لك لحدد عندك
دا ايه الكسل ده
:)
و الف سلامة عليكي من الخنقة
و انتي عارفة ايه اللي شاغلني دلوقت
آخر بوست عندي

ojg said...

ممممممم
أخر الأخبار المهمة يعني؟؟

أنا عايزة أخس 4 كيلو
ومش عارفه
واختي جابت موبايل جديد
بس موبايلي احلى
:)
والمدير بتاعي لسه مبهدلني من شوية
ال ايه عايزني اشتغل
اعوذو بالله
ناس فاضية

عايزة أخبار تانيه؟؟
في كام خبر تافهين بقى
اولا
البلد بتولع يا سارة
ثانيا
غلاء فظيع مستمر
ثالثا
التلوث طلع مقصود ياختي
رابعا
البلد بتاعتنا منهاره اصلا واحنا مش واخدين بالنا
خامسا
والله دي روباطية
وهيخربوها ويقعدوا على تلها
ده ان مكنتش لسه خربت
:((((((((
غطيني وصوتي يا سورسارة

šσяšαяαα said...

انا عاوزة الكل يقوللى اخر حاجة طرقعت فى دماغه وشغلاه

تقدروا تقولو تمرينات تسخين واحماء لعضلات الكى بورد عشان احس بس ان فى حياة

والريدر لايغنى من تعليقاتكم اللى زى السكر بالكابتشينو:)

Ma 3lina said...

و الله انا اللى شاغلنى دلوقتى الادوية اللى ناقصة فى الصيدلة و مش عارفة اوفرها للمرضى و زباين الصيدلية

Desert cat said...

اقولك انا اخر اخبار التدوين وامرى لله
بكتب بوست ليوم ليلى
نياهاهاها

nona said...

باة الغيبة دية كلها و لسة عايزة تسخنى
شكلك بتدلعى علينا عشان بنحبك بس بعد كدة هنوريكى العين الحمراء

بصى يا قمر الاى شغلانى دلوقتى اممممم
ازاى اقدر انضف الشقة بتاعتى و افرشها و ارجعها شقة يتقعد فيها تانى ععععععععععععععععععععععععع
و ازاى اقنع سى السيد بيوم التبرع بالدم
اما حالة البلد الجميلة انا خلاص بطلت افكر او اسمع اى حاجة عنها عشان انا لسة صغنونة على الحجات دية خخخخخخخ
يلا باة عايز تنزلى بوست جديد