Saturday, April 21, 2007

مجرد محاولة

تحديث للبوست
ـــــــــــــــــــــــــ

لمصمم الجرافيك أحمد عبد العزيز


لدكتورة خمسة فضفضة


السلام عليكم


انا جمعت اكواد اللوجوهات اللى اتعملت فى ملف نوت باد


لانى لاحظت كتير بيدور على الاكواد او مش عارف ينزلهم ازاى


اخونا مهند كتر خيره فكر فى الموضوع وانا كنت ناوية اعمله برضو


ومن رأيى ان الكل ينشر اللوجوهات بالاكود بتاعتها فى مدونته



اتمنى من الجميع نشرهم ليعم الفائده



22 بعبر ياشعب:

mohand said...

السلام عليكم
استاذه فعلا في الفكره دي
جزاكي الله كل خير ان شاء الله
اخوكي مهند المصري

Lion king said...

sorsara
هتلاقي الكود عندي في المدونه
zizome.blogspot.com
تحياتي

Lion king said...

sorsara el code el tani aho
with out background

www.zizome2.blogspot.com

bastokka طهقانة said...

merci gedan

Diyaa' said...

والله الموضوع عاجبني في إنك خدتي مسألة بسيطة زي دي باهتمام ..وفي نفس الوقت بتضيعيش كل وقتك علي النت في التسلية..عايزة تعملي حاجة ..بحييكي علي جهدك وجزاك الله كل خير ..بس لظروف شخصية كده مش هعرف أنزل البانرات دي عندي ..بس برضه شكراً لأنك عملتي اللي عليكي..سلام عليكم

كلام لوجيك said...

اشكرك على جهدك وحماسك لهذا الموضوع المهم
وربنا يجزيكى كل خير

انا كتبت عن الموضوع ده قبل كده واتكلمت بشكل عام عن الشعب المصري كله وليس فقط فى مجال المدونات
وتقدري تتطلعى على الموضوع على هذا اللينك
http://egyptianoutlaw.blogspot.com/2007/04/blog-post.html

واشكر كل الاخوة اللى ساهموا بالتصميمات الجميله دي

دمتم جميعا بخير

šσяšαяαα said...

-mohandat:

وعليكم السلااااام ورحمة الله
ربنا يخلليك يامهند ويجزيك كل خير
:::::::::::::::::::::::::::::::::::

-lionking:

ظبطنا اللوجوهات وكله بقى تمام يافندم:)
تسلم ايدك
::::::::::::::::::::::::::::::::::

طهقانهbastokka:

el 3afo gedan:)
:::::::::::::::::::::::::::::::::

-diyaa:

مش انا لوحدى اللى اخدت الموضوع باهتمام
والموضوع مش حاجه بسيطه بالعكس
والحمدلله انه لاقى صدى واسع وبينتشر بسرعه

وشكرا على مرورك
:::::::::::::::::::::::::::::::

-كلام لوجيك:

الشكر لله وانا معملتش حاجه
وفعلا اللى يستحقو الشكر اللى صممو اللوجوهات

وبإذن الله هطلع على موضوعك

تحياتى ودمت بألف خير

عالمى ازرق said...

تسلمى ياصرصاره على المجهود الواضح

yasmina said...

فكرة حلوة
انا ححطها عندي

Shower-Mirror said...

الف شكر على مجهودك

جميل اوى ان احنا نحاول نستفيد من كل حاجه فى ايدينا ... الانترنت مش للتسالى بس و البلوج او التدوين مش عشان اتكلم براحتى و اقول اى كلام عشان الناس مش عارفيننى

احييكى و الله

ياريت و قتك يسمح و تيجى تزورينى

لسه مخلص قصه جديده ...اقريها و قوليلى رأيك


سلام

قنديل said...

شكرا علي المجهود الرائع
وأنا عجبتني أوي فكرة أحسن بوست
والله الفكرة عبقرية وهتساعدنا فعلا في التعرف علي مدونات ذات قيمة حقيقية. أنا إشتركت ببوست قديم ليه

تحياتي لكي ولمهند

Aladdin said...

أول مرة أشوف اللوجوهات دي ... لو أحب اضعها في مدونتي اعمل ايه؟

kaed said...

و اللة كلام فى الجون
وفعلا واللة الموضوع بتاع البذاءة و الشتايم دة إنتشر قوى

koukawy said...

ميرسي يا صورصاره برافو عليكي

Monzer said...

أحييك جدا وأشكرك، وأنا فعلا اخدت الاكواد وظبطها وطلع شكلها حلو جدا
مشكلة الكلام البذيئ والتعليقات الى مش محترمة مشكلة كبيرة قوى، وبتحط من قيمة المدونين والتدوين وللأسف مدونين كبار أو أوائل المدونين بيلجأوا لهكذا أساليب، بالرغم من انهم المفروض يكون قدوة للمبتدئين
أحييكى على هذه الفكرة وعلى نشر خدمة الأكواد ونشرها فى الخير
وجزاكى الله كل خيرا وجزى صانعه

Neveen Ali said...

بحييك على الفكرة و التصاميم و ان شاء الله اشارك بس ليا سؤال
ممكن العبارات المكتوبة تكون بحريتى بدون قيد و لا لازم نفس العبارات؟؟

šσяšαяαα said...

-عالمى ازرق:

وتسلميلى يارب
:::::::::::::::::::::::::::::::

-yasmina:

وانا سعيده انها عجبتك:)
:::::::::::::::::::::::::::::::

-shower-mirror:

الف عفو:)
والشكر لله..انا اللى بعمله دا عشان افيد نفسى قبل اى حد
والحمدلله انه كتير بيستجيب معانا
وبإذن الله همر على مدونتك واشوف ابداعك:)
:::::::::::::::::::::::::::::::::::

-قنديل فى قلبى:

العفو استاذى وانا سعيده ان الفكرة عجبتك
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::

-aladdin:

اتمنى دلوقت تكون مشكله اللوجوها اتحلت
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::

-kaed:

علشان الموضوع انتشر وفى كتير بيعارضه احنا عملنا كدا
واتمنى دايما نتفق على اللى يفيدنا
::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

-koukawy:

العفو كوكى:)
::::::::::::::::::::::::::::::::::::

-hapasa:

جزانا واياكم
وشكرا على مرورك واهتمامك بالفكرة
:::::::::::::::::::::::::::::::::

-منة الله:

اكيد لو العبارات فى نفس سياق الموضوع
المهم تكون نفس الفكرة

•«ρяoιd»•™ said...

الفكره حلوه قوي

و كلنا محتاجين ليها فعلاً

جزاكم الله خيراً بجد

و إن شاء الله هعمل تصميم للفكره دي

و يا رب يعجبكم

تحياتي

šσяšαяαα said...

-proid:

جزانا وإياكم واحنا فى انتظار التصميم
اللى هتعمله وان شاء الله هيكسر الدنيا:))

تحياتى ليك

wael elgazawey said...

ارجو ارسال الاكواد الخاصة في ايميلي الموجود على مدونتي لاني لم استطع من الوصول للاكواد الخاصة بالحملة لاني اريد وضعها في مدونتي
وشكراااااااااااا جدا واحيكم على الحملة الرائعة دي

-_- said...

مبسوط اوي ان حد فكر في الموضوع ده

كان مضايقني بجد

šσяšαяαα said...

-wael elgazawey:

انا بعتهم لحضرتك واتمنى تكون المشكلة اتحلت

وشكرا لمرورك واهتمامك بالفكرة
:::::::::::::::::::::::::::::::::::

-sharm:

الحمدلله انك مبسوط:)