Thursday, April 19, 2007

وبدأ العد التناااااازلى

وأخيرااااااا يوم الخميس
حفلتنا النهااااااردة ياإخواتى الاعزاااااااء
منتصف ليل القاهرة وعلى مدار ال24 ساعه
وأخونا مهند ربنا يكرمه ياااارب عامل بوست تعليمى فى مدونته عن كيفيه دخول الشات رووم
وانا هكون اول الحاضرين بإذن الله بس ربنا يستر
وجهازى مايحصلوش جلطة فى الهارد واللا حاجه
ياللا هنستناااااااكو

8 بعبر ياشعب:

الراقـــص مع الذئـــــاب said...

معقولة كل الناس قلبها مش مطاوعها تيجي وتودعني
بجد انا هعيط من التأثر

šσяšαяαα said...

كل النااااس قلبها حساس
ايه الشعر دا:)

Dr.khaled said...

أعتذر جدا اخي الراقض مع الذئاب
اعتذر جدا على عدم حضوري...لظروف خاصة
وبارك الله فيك

Nothing To Lose said...

كانت حفله جمييييييييييييييله يا صورصارة

بجد بارك الله فيكم

انا بحبك فى الله اوى واتبسطت اوى امبارح

ابئى اعملى بوست بيها بئا ;)

الراقـــص مع الذئـــــاب said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
كما قلت من قبل لن تكفي كلمة شكر او كلمات لكل اخواني اللي عملوا الاجتماع دا عشان خاطري
ربنا يجازيهم خير ويقدرني ارد ولو جزء صغير من اللي عملوه
وشكر خاص لأختنا سارة واخونا مهند اللي تعبوا اوي وكانوا شايلين الليلة من اولها


-------------------
دكتور خالد
يكفي دعاءك اخي الكريم وانا مقدر جدا لظروفك
اعانك الله اخي الكريم وجزاك الله خيرا
-------------------
Nothing To Lose

جزاكي الله خيرا يا ناثينج علي كلامك الجميل وتواجدك الجميل
ربنا يكرمك ويثبتك يارب

šσяšαяαα said...

لكل اللى محضروش امبارح بإذن الله تتعوض قريب ومهند كان بيقترح نتجمع كل اسبوع واللى حابب الفكرة يقولنا

وانا فعلا مش قادرة اوصف سعادتى بإنى اتعرفت عليكو وربنا يديم التواصل والمحبه بيننا بإذن الله

ومن عينى ياناثنج هفتكس كدا موضوع عن الحفله كرمال عيونك:)

وبالنسبه لاخونااا العزيز محمد
معرفة الصديق الحق تساوى كنوز العالم
وانا بمعرفتى بيكو اصبحت اغنى من بيل جيتس:)
ربنا يوفقك ويرجعك لينا بألف سلامه

ودمتم جميعا بألف خير

حبيبة الرحمن said...

اولا سلام للراقص مع الذئاب وربنا يوفقه ويرجعه بالسلامه(الجيش عليكم حق:) ... انا معرفتش ادخل الرووم كانت مش راضيه تحمل قعدت ييجى ساعه ومش عارفه خاالص ادخل الرووم

وثانيا انا ماليش دعوه كان نفسى احضر الحفله ....وانا مالى بقى :(

لازم تكراروها تانى

انا موافقه تماما على موضوع انها تتعمل كل اسبوع وكمان فى فكره جديده كل اسبوع نتفق على موضوع مهم نتناقش فيه كلنا ونستفاد منه ومن المناقشه دى وتبقى حاجه مفيده وفكره جديده

ايه رايكم؟؟؟؟؟؟؟؟

šσяšαяαα said...

كيتى احنا فعلا طلعنا بحاجات مفيده جدا من الحفله ومن اهمها اللوجوهات اللى فضفضه اقترحتها ونفذتها..هتلاقينى ضايفاها لو حبيتى تاخديها
وكمان مدونه افضل موضوع اللى بننشأ فيها دلوقت

وبإذن الله دايما يكون فى إفاده من تجمعنا

وتتعوض ياستى المرات جايه كتير:)