Tuesday, June 12, 2007

أهليييي أهليييي


البوست دا مخصوص للتهنئة بافتتاح مدونة الاهلاوية




ومعاه



و


و

وأى حد أهلاوى حابب يشترك فى المدونة اهلا بيه
وانا ركبى حديييد...والاهلى حدييييد
اضغط على الصورة للانتقال للمدونة...هذه رسالة مسجلة*

34 بعبر ياشعب:

Monzer said...

آسف على التحليق خارج السرب
ولكن إيماننا بدفاعكم عنمبدال الحرية
ندعوكم للتضامن مع عمر الشرقواى المعتقل فى قسم طلخا

إثر قيامه بتغطية انتخابات مجلس الشورى
وجزاكم الله خيرا

Unknown said...

انا زورت مدونة الاهلى النهاردة بالصدفة وفرحت بيها اوىىىىىىىى

الف مبروك وإلى الامام دايما إن شاء الله

------------
إزيك يا صارصورة عاملة ايه؟؟؟

BinO said...

مش مصدقك
يا تحف
هو الأهلي ناقص وكمان المدونين
ماعلينا

ياسر سليم said...

سلام عليكم

شكراً على المرور والكلام الجميل فى مدونتى ..

وانتى مدونتك اكتر من رائعة .. والاسم اكتر من مقرف :)

وانا دخلت المدونة بتاعة الأهلى وللأسف مش هبقى زبون فيها عشان انا ما بشجعش الأهلى ولا بشجع حتى اللعبة الحلوة ولا ليا فى الكورة خالص ..

بس ان شاء الله تلاقينى عندك هنا علطول ...

تحياتى

gohayna said...

وبعدين بقي معاكي يا صورصاره
انتي والجماعه

يعني مهند بيحاول يخليني اهلاويه

وانتي عامله مدونه للاهلي
انا لازم استعمل العنف بقي
خلاص الموضوع خرج من ايدي

وبقي صعب جدا

انا هدخلكم علشان ابوظ الدنيا عندك واشجع الزمالك

عند بقي

ماشي يا صورصاره

اصبري عليا

ان ما بخيت ريد مبقاش انا جيهان

admelmasry said...

ههههههههه
هو انتي من بتوع مدونات نظيفة برده
هههههههه
.
.
ماشي يا ستي
انا والله جايب الاومو من ساعتها وراكنه في المدونة لزوم النضافة
.
.
.
اما بالنسبة للكورة
فانا جيت انهارده علشان حاجة مهمة جدا جدا جدا
.
.
الا وهي اني احب اقول لسيادتك اني كل معلوماتي عن الكورة انها مدورة
.
وعلي اساس ذلك احب اقولك
ياريت ما تعمليش حسابي في المدونة الجديدة دي
.
.
تحياتي والسلام

Alaa said...

انا مليش في الكورة
بس دي اول زيارة لمدونتك
تحفة ماشء الله
ربنا يباركلك

أمــانــى said...

انتى يا هانم
يعنى ايه انا مش ممكن ادخل المدونة دى بتاعكتم
ها سمعينى صوتك احسن انا طرشة ههههههههههههه
مبروك عليكوا المدونة
وياااااارب مزيد من الهزائم ياااااااااارب اسمع منى ياااااااارب آمــــــين
انا زملكاوية مسكينة غلبانة نفسى فى بطولة يا جدعان هههههههههههه
تحياتى يا قمر

مشروع انسان said...

الف مبروووووووك على المدونة الجديدة انا اهلاوى صميم وزملكاوى قديم لابجد انا اهلاوى جدااااااا وهتابع المدونة دايما ان شاء الله

ابوزياد الفاتح said...

المدونه روعه فعلا
وكلالم حلو
بس العيب اللى واقعين فيه
حكاية الاهلى والزمالك دى
مش حلوه خالص
فى مواضيع احلى واحسن بكتير نكتب عنها
وكمان فى مواضيع اهم بكتير منها
حالنا فى مصر
وحال المجاهدين والمسلمين فى كل مكان
ياريت يا جماعه تهتموا شويه
الصراحه بس بدون زعل
انا باكره موت حكاية التشجيع نادى معين دى
خاصة اذا كانت بنت
باتغاظ منها جدا

زورى مدونتى وشرفينى بتعليقاتك

عالمى ازرق said...

مبروك على المدونه الجديده

أسوور said...

مبروك لينا كلنا
الأهلى حديد
هييييييييييييييييييه

خمسة فضفضة said...

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

مبروك علينا يا صرصارتي

مش هاتنضمي لينا بقي

أحمد سلامــة said...

طب ولول واحد زملكاوي يعني
مينفعش برضو يشارك من باب الوحدة الفلبينية

•«ρяoιd»•™ said...

بيب بيب اهلي

بيب بيب اهلي

:)

تحياتي

šσяšαяαα said...

hapasa:

ربنا عالظالم والمفترى

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

إنـســانـة:

مبروك عالاهلاوية

وانا بخير الحمدلله ياعسولى

تحياتى ليكى

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

BinO:

مش مصدق ايه بس يافندم

حضرتك اهدى بس وروقك كدا

تشرب شاى؟؟ :D

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ياسر سليم:

وعليكم السلااااام ورحمة الله

انا كمان بشكرك على المجاملة الرقيقة دى:DD

بعدين دا اسمى... استلف اسم مالجيران يعنى واللا اعمل ايه

كمان مش لازم الكل يهتم بموضوع مدونة الاهلاوية

لازم يكون فى اختلاف فى الرأى..وطبعا لايفسد للود قضية:)

وتنورنى فى اى وقت..تشرفنى يافندم

تحياتى

šσяšαяαα said...

gohayna:

جماعة مييييييييين

انا برىء ياباشااااااا

دا الموضوع بقى فيه ريد ياجدعااان

بعدين مش انا اللى عاملة المدونة.. دا مهند

ولا حتى مشتركة فيها

بس دول زمايل فى المهنة(التدوين يعنى:D

وواجب عليا افرح معاهم واهنيم بأى جديد بيعملوه

مدونة بقى للاهلى.. للطبيخ.. مش مشكله

وسيبك مالريد دا بقى دانتى حبيبتى(برشيكى:D

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ادم المصري:

ايوة مانا خدت بالى مالعلبة

بس برسيل بينضف احسن

وبجد تشكرات كتييير على المعلومة دى

كان بيوصلنا فى نشرة الصراصير ان الكورة عندكو متوازى مستطيلات

شايف التضليل فى الاعلام

ولو حضرتك مش عاوز يتعملك حساب فى مدونة الرياضة

ممكن نعمل حسابك فمدونة العلوم.. الجغرافيا.. التاريخ

واهو كله افادة:))))

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

علاء:

ولا يهمك يافندم

يكفينى تشريف حضرتك لمدونتى

وربنا يكرمك يارب

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

أمــانــى:

اااااااااه هو انتى سعادتك من الجبهة المعادية

ويارب ماتسمع منها ياااارب

مش تحياتى بقى...هه:P

šσяšαяαα said...

امام الجيل:

الله يبااااارك فيييييك

وتنورنا دايماااااااا

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ابوزياد الفاتح:

اخى الفاضل

ردى ليك هيكون فى بوست مخصوص:)))

وشرفنى مرورك

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

عالمى ازرق:

الله يبارك فيييكى يازروقتى

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

ياسمين:

هييييييييييييييه

ومش اى حديد...حديد تسليح الدخيلة:)))

šσяšαяαα said...

خمسة فضفضة:

وعليكم السلااااام ورحمة الله وبركاااته

ربنا يكرمك يافضفوضة

وكفاية انتو بجد ماشاء الله عاملين شغل جااامد

انا افضل الانضمام لصفوف المشاهدين:))))

ربنا يوفقكم يااااااارب

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

أحمد سلامة:

لا طبعا يافندم اكيد المدونة لكل الفئات

احنا دايما بندعو للوحدة الفلبينية الموحده:)))

تحياتى واسعدنى مرورك

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

•«ρяoιd»•™:

بيييييييييب

بييييييييييييييييييييب

خلاص نفسى اتقطع:)))

Lion king said...

السلام عليكم
ايه التصميم الجامد دا ومبروك المدونه الجديدة
بيب بيب اهلي

قنديل said...

مبروك المدونة الجديدة
ويارب يكون وشها حلو عالأهلي وبالإنتصارات دايما

علي فكرة يا صرصارة.. أنا كتبت القصيدة اللي وعدتك بيها
يارب تعجبك يارب

تحياتي

مهندس زراعي said...

مبروك المدونة

ويارب يوفق الجميع

تحياتي القلبيه

NeRmeeN said...

ايه ده ايه ده

انا سامعة اسم الاهلى بيتقال

يا نهار ابيض بقى مدونة تتفتح عن الاهلى وانا معرفش

يا نهار ابيض

انا راشقة فى اى حاجةةةة تتعلق بالاهلى

معلش يا سارسورا انا عارفة ان زيارتى جات متأخرة...بس انتى عارفة ظروف الامتحانات ...عن اذنك بقى اروح اشوف مدونة الاهلى دى:)


تحياتى ليكى

عبدالله said...

اكيد هتبقي مدونه جميله
بس الاول يعني ايه كوره

اصل البتاع دي معرفهاش معلش يا بنتي ثقافات بقي

طيب لما نعرف كوره نعرف بقي ايه الفرق بين الاهلي و الزمالك
بعدها بقي هعمل نفسي مسمعتش حاجه
:)

كوره ايه بس اتنين بيجروا ورا بتاع مدوره ويضربوها شلاليت و انتوا مبسوطين كمان عيب عليكوا ده مجلس الكور القومي هيشتكي

:))

معلش يا بنتي ماليش في الكوره و اخر ماتش شوفته كان بالصدفه في الشارع الي جنبنا في دوره رمضان من بتاع عشر سنين


تحياتي

Ma 3lina said...

اههههههههه يا اهلاوية هتفضلو طوول عمرك بتوع مظاهر و منظرة

بيب
بيب
بيب

زماااااااااااااااااااالك

bastokka طهقانة said...

مبروك للاهلي

صاحب البوابــة said...

ألف مبروك الإفتتاح

نشكركم على الجهد المبذول

تحياتي

رينـــــــــــا said...

والله انتى سكر

Diyaa' said...

lool mbrok
kwys eny e6mnt 3leky
aslk mo5tfya fy ur other blog
3moman ana 5lst exams w 7an wakt elnom
slamo 3lekom

šσяšαяαα said...

Lion king™:

وايه النور دا:)..المدونة نورت بجد

والحمدلله ان التصميم عجب حضرتك وتكون معانا من اعضاء النادى الاهلاوى:)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

قنديل:

الله يبارك فى حضرتك وآمين يارب كدا بالانتصارات دايما مفرحينا

وطبعا شفت البوست وبجد ربنا يكرمك ..انا فرحااانة بيه اوى:)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

مهندس زراعي:

الله يبارك فى حضرتك

وآآآآآمييييين ياااارب توفقنا كلنا لكل خير

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

NeRmeeN:

نورتى مدونة الاهلاوية يانيرى

وولايهمك ياعسولى ربنا يوفقك وتفرحينا بالنتيجة قريب

سلاااااام

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

عبدالله:

بالظبط كدا... الكورة دى هى المخلوق المضطهد اللى بيتهرى ضرب
والناس حواليه اخر انشكاح

بس على اى حال كفاية مشاركتك الوجدانية معانا:)

تحياتى ليك

šσяšαяαα said...

Ma-3lina:

احناااااا بتوع منظرة

الله يسامحك

وبلاش نفتح فى العلب ونخبط فى الحلل بقى

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

bastokka طهقانة:

الله يبارك فيكى:)

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

صاحب البوابــة:

الله يبارك فى حضرتك

وانا كمان بشكرهم على المجهود دا

تحياتى ليك

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

رينـــــــــــا:

وانتى علبة بسبوسة بالسمن البلدى:))

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Diyaa':

Allah yebarek feeeeeek

and thnx bro, i am fine al hamdo le Allah

i will be back in my world with a new post soon

w mabroook el agaazaaa

w yalla naaaam:))

salaaaaaaam

Diyaa' said...

la anam wllahy :( et23dt w shkly h2dyha mnwmat :(
anyway i'm waitin ur new post there
w about the new post here
it needs more concentration to join this discussion so i'll come back later isa
slam

šσяšαяαα said...

diyaa':

leh keda bas..salamtak men el 3o2ad
enta lessa shbaaab:)

and u r welcome any time

salaaaam

عروس البحر said...

مبروك للاهلي